Co wybrać – DVD czy kino?

Duże sale multipleksów i dawnych tradycyjnych kin zaczynają świecić pustkami. Tylko podczas dużych światowych premier, które są bardzo nagłośnione i rozreklamowane nie można kupić biletu na seans. Dużym przełomem było powstanie kina. Wtedy obraz taki można było tylko zobaczyć poza domem. Znacznie później powstały odtwarzacze video, które zrewolucjonizowały technikę. Można było sobie nagrać film z telewizji i wielokrotnie odtwarzać. Jeśli ktoś posiadał kamerę mógł nagrać historię własnej rodziny, a potem oglądać aż do późnej starości. Następnie postał odtwarzacz DVD, podczas gdy video było już dość starym wynalazkiem. Większość filmów, które ukazują się w kinach już po kilku miesiącach można bez problemu kupić na płycie. W związku tym dużo mniej opłacalne jest chodzenie do kina, które nie zawsze jest przyjemne. Ludzie mają zwyczaj jeść w kinie i pić, rzucać różnymi rzeczami. W dodatku nagłośnienie w kinie bywa bardzo duże, co często przeszkadza dzieciom i osobom starszym. W związku z tym urządzanie sobie kina domowego jest wydatkiem opłacalnym i dużo przyjemniejszym.

Comments are closed.

Search
Advertisement
Lipiec 2013
P W Ś C P S N
    Sie »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
  • Najistotniejsze są media elektroniczne

    49 lat ago
    Do głównych mediów elektronicznych zaliczane jest radio. W jego wypadku głos przekazywany jest za pomocą fal elektromagnetycznych określanych również mianem radiowych. Dopiero później do użytku przekazane zostały telewizja i Internet. Który typ komunikacji miał najszerszy wpływ na społeczeństwa? Pierwsze produkty radiofonii były oczywiście mocno komentowane, nie można mimo wszystko porównywać ich do Internetu. Sieć internetowa
  • Proces tworzenia na rynku elektronicznym

    49 lat ago
    W sporej liczbie współczesnych firm zajmujących się produkcja elektroniki szalenie ważne staje się śledzenie trendów modowych i nie chodzi tutaj już wyłącznie o modę technologiczną. Oczywiście wnętrze sprzętu nadal ma kolosalne znaczenie dla przeciętnego klienta sklepu z telewizorami czy komputerami, ale wraz z podniesieniem się konkurencyjności na tym segmencie pojawiło się wiele marek chętnych do
  • Oczekiwania klientów

    49 lat ago
    W przemyśle technologicznym nie ma wyraźnej granicy rozwoju, za którą firma może spocząć na laurach i cieszyć się ze swojej unikalnej pozycji rynkowej. Klienci dzisiaj są bardzo mocno zorientowani na nowości i innowacje. Przez długie dekady firmy nie spieszyły się do wprowadzania tak oryginalnych koncepcji elektronicznych jak smartfony czy nawet kamery wideo, ponieważ nie uważano,